Bazująca na siódmej generacji 3er-Reihe, najmocniejsza odmiana Sportlimousine z stajni monachijskiego producenta z moto-ekspresowym pit-stop’em w #AD wynoszącym akustykę pojazdu na nowy, wyższy poziom! +more. BMW M3 Competition [G80] by auto-Dynamics.pl
Modyfikacyjna metamorfoza bawarskiej ///M3 koncertowała się przede wszystkim na dynamicznej eskalacji i znacznym podbiciu symfonii dźwięków generowanych przez dualistycznie turbo-doładowaną, rzędową jednostkę napędową w układzie R6. Radykalna korekta barwy tonów generowanych przez pojazdy uposażone fabrycznie w ekologiczne filtry OPF / GPF nie jest zadaniem trywialnym i prostym. Szczególnie w przypadku konieczności pozostawienia ów ekologicznych filtrów w nienaruszonej formie, choćby z tytułu szeregu aspektów gwarancyjnych tudzież homologacyjnych. Przemianowanie całkowicie wykastrowanej z akustyki przez uprzednio wspomniane filtry, jednostki kodyfikowanej przez BMW jako S58B30O1 rozpoczęliśmy od zastąpienia szalenie restrykcyjnego, seryjnego układu wydechowego – jego sportowym zamiennikiem pochodzącym z linii produktów Competition Line – model "RedLine+" wprost od renomowanego, ekskluzywnego producenta specjalizującego się od dziesięcioleci w tuningu i modyfikacjach pojazdów marki BMW – szwajcarskiej firmy dÄHLer. Zainstalowany w ///M3 przez zespół #AD układ wydechowy stanowi kompletacja zawierająca wysoko przepustowy, sportowy tłumik końcowy z zaimplementowanym systemem zaworów / przepustnic / klap oraz cztery fenomenalnie prezentujące się końcówki wykończone w kolorze czarnej satyny z wygrawerowanym laserowo logo producenta, które to jednocześnie, dzięki swoim pokaźnym rozmiarom [4 x 108mm] idealnie wypełniły otwory w tylnym dyfuzorze. Nie bez znaczenia pozostaje również fakt konstrukcji kanistra tłumika końcowego, którego kształt, szwajcarscy inżynierowie zdefiniowali w sposób niewykraczający poza obrys dyfuzora, co w finalnym rezultacie przekłada się na lekkość i spójność stylistyczną tylnej linii ///M3. Zwieńczenie hardware’owe systemu "RedLine+" od dÄHLer to sterownik systemu zaworów / przepustnic / klap układu wydechowego. W najnowszych modelach BMW fabryczny sterownik otwiera przepustnice na maksymalnie 75% uchylenia [nawet w modelach M], ponadto klapy cały czas pracują [otwierają się i zamykają nawet w trybach sportowych]. Sterownik dÄHLer umożliwia ich pełne otwarcie włącznie z trybami nie sportowych. A trybie automatycznym przywraca sterowanie klapami fabrycznemu, on-board’owemu sterownikowi BMW. Kontroler posiada również wbudowaną pamięć więc nie trzeba każdorazowo klikać oczekiwanego trybu na pilocie. Pracujące w trybie zamkniętym zawory pozwalają w arcy-komfortowych warunkach pokonywać autostradowe odległości a tryb otwartych zaworów stanowi salwę nasyconych agresywną barwą, motoryzacyjnych dźwięków i tonów. Wartym podkreślenia pozostaje stylistyczny fakt przeprowadzonej modyfikacji, który to nie pozwala przejść obok pojazdu obojętnie dzięki poczwórnym, pokaźnym końcówkom systemu wydechowego nadającym szalenie indywidualnej, charakterystycznej, dynamicznie zorientowanej fizjonomii w tylnej ekspozyturze ///M3. #PerfectionRedefinedByAD
Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!
Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom - to również solidna baza modyfikacyjnych inspiracji!
Zapraszamy Właścicieli BMW M3 i M4 [G8X] chcących nadać swoim pojazdom niesamowitego brzmienia, mocy, nuty indywidualizmu oraz nadzwyczajnego wyglądu do współpracy!
Rozszerzona galeria zdjęć HD: https://flic.kr/s/aHBqjCANP6
Zespół auto-Dynamics.pl
www.auto-dynamics.pl
parts.auto-dynamics.pl