Czasem naprawdę niewiele potrzeba ażeby podkreślić walory estetyczne sportowego pojazdu. Dokładnie taka sytuacja miała miejsce w przypadku tego szczególnego egzemplarza BMW M4 [F82 Coupe]. ///eM czwórkę wyposażyliśmy w dyfuzor zderzaka tylnego wykonany w całości z włókna węglowego [carbon] o strukturze 2x2 firmy RKP [iND]. Ultralekki i niesamowicie wytrzymały – powleczony dodatkową powłoką chroniącą przed UV. Jakość spasowania nie ma sobie równych. Montaż typu Plug & Play nie wymagający żadnych modyfikacji seryjnych podzespołów. Szeroka fala oczek karbonowego elementu nadała tylnej części pojazdu agresywnego wyglądu i bardzo sportowego charakteru! Projekt ma charakter rozwojowy i w przyszłości bolid czekają kolejne modyfikacje.
Klientowi życzymy szerokości i zadowolenia!
Koniecznie sprawdź nasze wybrane realizacje i przekonaj się, że powierzasz swoje auto profesjonalistom!
BMW Serii 4 w otwartej wersji nadwozia wprowadzony przez bawarski koncern w 2014 to niewątpliwie jeden z najdostojniej prezentujących się w tym segmencie pojazdów. Oznaczony przez producenta kodem F33 jest wariacją bazującą na modelu F32 [Coupe]. Szczególnie wyjątkowo prezentuję się w fabrycznym pakiecie stylistycznym „M”. Dokładnie taki, nietuzinkowy egzemplarz BMW 4 [F33 Cabrio] zawitał do auto-Dynamics.pl celem uzyskania potężnej dawki indywidualizmu wedle ściśle określonych przez Klienta kryteriów.
Mercedes Benz CLS [C218] to niesamowita limuzyna z potężną dawką sportowego charakteru zamkniętego w nadwoziu fastback. Wyjątkowy egzemplarz napędzany wysokoprężną jednostką 350 CDI w wersji napędowej na wszystkie cztery koła [4Matic] z pakietem AMG trafił do auto-Dynamics.pl po ogromną dawkę indywidualizmu zewnętrznego jak również celem zwiększenia mocy i momentu obrotowego.
Mająca swoją światową premierę w 2008 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu, ekskluzywna a zarazem flagowa limuzyna firmy BMW – Seria 7 zachwycała nas swoją prezencją przez wiele lat. W raz z upływem czasu „Siódemka” zdążyła spowszednieć szczęśliwym właścicielom zarówno pod kątem wizualnym jak i dźwiękowym. Początkowa, wcale nie mała moc przestała być satysfakcjonująca a codzienne przemieszczanie się spowodowało delikatne znudzenie wnętrzem pojazdu. Nic w tym nienaturalnego – to bardzo ludzkie.
Porsche Panamera Turbo [970] to pierwsza, czterodrzwiowa, niesamowicie ekskluzywna limuzyna pochodząca ze stajni Stuttgart'dzkiego producenta. Wyjątkowy egzemplarz w wersji Turbo legitymujący się seryjną mocą na poziomie 500KM i 700Nm trafił do auto-Dynamics.pl celem zwiększenia w/w wartości.