Jak bardzo istotnym kryterium zarówno w trakcie codziennej eksploatacji jak i podczas okazyjnych wypadów na tor jest sprawność systemu hamulcowego przekonywać nikogo nie musimy. Czasem jednak, zdarza się tak, że nawet w pojazdach klasy sport-premium fabryczne układy hamulcowe pozostawiają wiele do życzenia. Posiadamy jednak skuteczną receptę na poprawę wydajności seryjnych zestawów hamulcowych w postaci ultra wydajnych, wentylowanych, sportowych tarcz hamulcowych z serii „Track Day” od niekwestionowanego lidera w dziedzinie projektowania i produkcji najwyższej jakości podzespołów hamulcowych – firmy Brembo [dywizja Racing].
Felgi GT6 Ultralight z linii Speedwheels od renomowanego, niemieckiego producenta specjalizującego się w produkcji najwyższej jakości felg samochodowych – firmy TEC Speedwheels [ASA] dostępne w auto-Dynamics.pl.
Felgi Inferno z linii Racing Wheels od renomowanego, poważanego producenta w dziedzinie projektowania i produkcji najwyższej jakości felg samochodowych – niemiecko-szwajcarskiej firmy Barracuda Wheels dostępne w auto-Dynamics.pl.
BMW Serii 4 to niewątpliwie jeden z najdostojniej prezentujących się w tym segmencie pojazdów. Oznaczone przez producenta kodem F32 [Coupe], wyposażone w napęd xDrive – 428i trafiło do auto-Dynamics.pl po nutę indywidualizmu i sporą dawkę porządnego brzmienia.
BMW M2 [typoszereg F87] to jedno z najwierniej oddających kod genetyczny pojazdów dywizji BMW M. Lekkie, niewielkie Coupe to idealna fuzja sportowego charakteru i codziennych właściwości jezdnych. Pięknie nakreślona linia nadwozia w połączeniu z wysoce wydajną jednostką napędową kodyfikowaną przez producenta jako N55 to gwarancja sukcesu w postaci niesamowitych doznań i wrażeń podczas eksploatacji. Niemniej jednak, nie każdemu seryjne parametry ///eM dwa wystarczają.
Renomowany tuner, firma TOPCAR której auto-Dynamics.pl jest oficjalnym importerem [LINK] zaprezentował swój flagowy pakiet modyfikacji oznaczony kryptonimem STINGER GTR, dedykowany do poliftowej wersji Porsche 911 Turbo i Turbo S [991.2 – MKII]. Tuning program w postaci obłędnie prezentującego się body-kit’u to znakomita propozycja dla wszystkich pragnących nadać dziewięćset jedenastce nuty indywidualizmu i sportowego charakteru. Wszystkie elementy zestawu wykonane są z najwyższej jakości włókna węglowego [carbon] co w konsekwencji gwarantuje bardzo niską masę, idealną jakość spasowania a przede wszystkim zapewnia niesamowitą prezencję. Pakiet STINGER GTR idealnie wygląda w całości, niemniej jednak część elementów takich jak choćby przednia pokrywa / maska kompatybilna jest z wszystkimi modelami 991. Czyniąc ofertę kompleksową, naturalnie zapewniamy profesjonalny montaż, spasowanie oraz lakierowanie wszystkich podzespołów body kitu udzielając jednocześnie gwarancji.
Podwójnie doładowana, cztero-litrowa jednostka napędowa, w którą wyposażony jest Mercedes-Benz C63 S AMG [W205] w układzie V8 generuje już na poziomie fabrycznym bardzo przyjemną symfonię tonów. Celem eskalacji i podkreślenia aspektów dźwiękowych w majestatycznie skonfigurowanym egzemplarzu zainstalowany został zestaw adapterów zmieniających drogę recyrkulacji powietrza [M177 VTA Adapter System] renomowanej firmy Weistec Engineering, który w finalnym efekcie przypomina brzmienie generowane przez zawory upustowe BOV [Blow Off Valve]. Adaptery wykonane są z najwyższej jakości aluminium - dodatkowo wykończone lakierowaniem proszkowym w kolorze czarnym. Każdy z nich zawiera wygrawerowane logo producenta. Film prezentujący akustykę systemu – link. Zestaw Weistec dostępny jest do różnych modeli pojazdów AMG wyposażonych w silnik kodyfikowany oznaczeniem M177.
Doskonałe, indywidualnie skonfigurowane BMW M3 [F80] z potężnym akcentem w postaci nowych, wytrzymałych i bardzo lekkich felg od renomowanego producenta słynącego zarówno z niesamowitej jakości jak i charakterystycznego designu – w skrócie – HRE. Właśnie po felgi tej znakomitej firmy sięgnęliśmy przy ów projekcie. Model FF15 w rozmiarze 19” [szerokość przód: 9”, szerokość tył 10”] wykończone w kolorze „Tarmac” [czarny półmat] z perfekcyjnie dobranym ET. Obręcze obute zostały w sportowe opony firmy Michelin, model Pilot SuperSport [Y, XL] o szerokości 265/35/19 dla osi przedniej i 285/35/19 dla osi tylnej. Zestaw naturalnie wypełniony azotem. Absolutnie perfekcyjny komplet, który prócz znakomitej prezencji i sportowego charakteru dostarcza pewność prowadzenia w każdych warunkach.
Przepotężny Mercedes Benz CL63 AMG [C216] z wolnossącą jednostką napędową w układzie V8 trafił do nas celem zapewnienia ostatniego szlifu osiągom i prezencji. W pierwszej kolejności zajęliśmy się kompleksową renowacją i lakierowaniem zacisków hamulcowych w indywidualnie dobranym kolorze z palety RAL [Racing Yellow]. Malowanie zacisków metodą proszkową zapewnia bardzo solidną wytrzymałość na odpryski i warunki atmosferyczne. Przysłowiową „kropkę nad i” osiągnęliśmy montując w pojeździe pochodzącym z Affalterbach certyfikowany [TUV] zestaw dystansów poszerzających wraz z kompletem adekwatnie dłuższych śrub niemieckiej firmy H&R. Dzięki pierścieniom dystansującym pojazd uzyskał jeszcze bardziej sportowy wygląd, ponieważ dopiero w ten sposób felgi i opony faktycznie wypełniają nadkola. Optymalizacja rozstawu kół polepszyła nie tylko wygląd, ale zmniejszyła także przechyły karoserii w zakrętach i poprawiła prowadzenie.
Doskonałym przykładem tego jak naprawdę niewiele czasem trzeba ażeby podkreślić indywidualny styl, walory estetyczne oraz poprawę prowadzenia jest ten szczególny egzemplarz BMW M5 [F10], przy którym mieliśmy okazję pracować. „///eM piątkę” wyposażyliśmy w zestaw sportowych, obniżających sprężyn od renomowanego, niemieckiego producenta – firmy AC Schnitzer. Konfiguracja sprężyn prócz radykalnej poprawy aspektów wizualnych znakomicie wpływa na wybieranie zakrętów podczas dynamicznej jazdy oraz poprawia „czucie” pojazdu podczas codziennej eksploatacji zachowując tym samym pełen komfort podróżowania. Sprężyny znakomicie wspomagają seryjne amortyzatory w wybieraniu nierówności. Zapewniają doskonałe właściwości jezdne dzięki obniżeniu środka ciężkości.
Nad tym szczególnym egzemplarzem BMW M4 [F82 Coupe] mieliśmy sposobność pracować już wcześniej podczas montażu karbonowego dyfuzora zderzaka tylnego firmy RKP [iND] – link. Realizując dalszą wizję Klienta tym razem w pojeździe zagościły na stałe boczne obudowy umiejscowione w przednich błotnikach [skrzela] oraz przednia atrapa chłodnicy [grill / nerki]. Wszystkie podzespoły wykończone w kolorze mieniącego się w słońcu czarnego połysku. Montaż typu Plug & Play niewymagający żadnych modyfikacji seryjnych podzespołów. Pakiet kosmetyczny od renomowanego producenta – firmy iND.